Klantenservice
Retourneren
Bij Sannz is het uiteraard mogelijk een bestelling te ruilen of te retourneren. Dit kan binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling.
We zouden het fijn vinden als u voor retournering een mail stuurt naar: info@sannz.nl, zodat wij alvast op de hoogte zijn.
U kunt het artikel retour sturen naar:
Sannz Steygerhout en Accessoires
Kleine Veerweg 9. 8017BP Zwolle
Herroepingsrecht
U heeft het recht de bestelling, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, tot 8 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 8 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten van verzendkosten en retourzending zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde of beschadigde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht zal het product in de originele staat en verpakking aan Sannz geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@sannz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 8 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Levertijden
Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling ontvangen is. De betalingen kunt u op verschillende manier uitvoeren:
Overboeking
- Ideal
- Overboeking
Wanneer een product uit voorraad leverbaar is, kunt u deze binnen 1-2 werkdagen thuis verwachten.
U ziet het aantal producten in voorraad dan aangegeven staan bij het product.
Wanneer er bij een product geen voorraad staat dan ontvangt u zo spoedig mogelijk via de mail de actuele levertijd.
Uw bestelling wordt in alle gevallen goed verpakt en via PostNL verzonden.
De verzendkosten, vanaf €6,95, zijn voor rekening van de koper.
Garantie
Wij willen graag onze producten in goede conditie aan u leveren. Soms komt het voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U bent wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Wanneer u een klacht heeft raden we u aan om deze bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sannz.nl. Samen met u zullen we dan kijken naar een zo goed mogelijke oplossing.